Monday, May 29, 2017

29th May. 333 Beer 333ビールだぞ

333 Beer
5月29日 333ビールだぞ


 
 
Kaito was crying in the morning.
  カイトマンは朝泣いておりました。


 
We threw garbage and
  ごみを捨てて、


 
we found that the weeds died, hahaha
  雑草が枯れているのを確認しました。はっはっは


 
We had meeting and
  会合があり、


 
prepared to clean our swimming pool.
  プール清掃の準備をしました。


 
On the way back home, I adjusted the air pressure of tires at
  帰りに、タイヤ空気圧の調整を


 
the Tanuo gas station.
  たぬおのガソリンスタンドで行いました。


 
I drunk the beer 333.
  333ビールを飲みました。


 
Oh, it’s sounds like my name in Tongan language. Tolu tolu tolu.
  Tolu­=3 トンガ語の自分の名前みたいではないか~。

No comments:

Post a Comment