Monday, May 22, 2017

22nd May. Crystal Kaito クリスタルKaitoマンだぞ

Crystal Kaito
5月22日 クリスタルKaitoマンだぞ


 
I set a bath in the morning. We can leave it until 7:30 PM, thanks to the special timer.
  朝風呂をセットしました。夜7時半までタイマーのお陰でほったらかしです。


 
After practicing abacus,
  そろばん練習の後、


 
We threw garbage.
  ゴミを捨てに行きました。


 
The artist “Toume Fuku” visited our school and show their music.
  トーメFUKUさんが来て、音楽を聞かせてくれました。


 
I visited the workplace, where one of my students have an on-the-job training next month.
  来月生徒が現場実習に来る場所を訪れました。


 
We rarely see this normal APPLE LAND lately because it changing to Delicia super market.
  最近普通のアップルランドを見るのはめったなくなりました。デリシアに変わってきているからです。


 
Kaito tries to go over
  Kaitoマンは


 
 
my thighs.
  太ももを超えようとがんばっています。


 
He tries to catch cups then,
  カップを取ろうとしており、そして、


 
 
 
started scrawling.
  ハイハイを始めました。


 
This is our favorite photo service “Crystal photos of Kaito”
  お気に入りのサービス「クリスタルKaitoマン」です。本来13000円ですが、高い初節句の写真の付録としてついてきました。

No comments:

Post a Comment