Thursday, February 2, 2017

2nd Feb. Double & Triple ダブルとトリプルだぞ

Double & Triple
2月2日 ダブルとトリプルだぞ
Kaito moves his arms and hands well.
  Kaitoマンは手や腕をよく動かします。
We have sales this weekend so
  今週末販売があるので、
I decided to sell these work, which were made maybe few years ago and won’t be sold if I don’t sell it. I hold a clearance sale on the good in stock.
  決めました!数年前に作られて、Torojiro先生がやらねば売られることの無い在庫達を売りさばこうと!
Teachers prepared for the sale at the shopping mall AEON.
  イオンで販売の準備をしました。
On the way back, I visited the Second Street and
  帰りにセカンドストリートと
McDonald.
  マクドナルドに行きました。
We took a vote on which is the most popular hamburger.
  ハンバーガーの投票をして、
Two of the most popular hamburgers became special edition. Double Teriyaki Burger and Triple Cheese Burger. It doesn’t taste special, just we feel luxurious a little.
  2つの人気バーガーが特別バージョンになりました。ダブルてりやきバーガーとトリプルチーズバーガーです。味は特別ではありません、ただ少し贅沢に感じるだけです・・・。
I played with Kaito.
  Kaitoマンと遊びました。
He is vigor.
  元気です。
I finished wrapping these stocks at 11 PM.
  11時にラッピングを終えました。
I hope it will be sold out soon.
  すぐに完売しますように。

No comments:

Post a Comment