Tuesday, February 28, 2017

28th Feb. 7 months 7か月だぞ

 7 months
2月28日 7か月だぞ


 
 
Good morning Kaito~
  おはようKaitoマン!


 
Tamami bought Kaito’s gloves yesterday.
  昨日TamamiさんはKaitoマンの手袋を買いました。


 
I bought the doll’s festival snack, though Kaito is a boy.
  ひなあられを買いました。Kaitoマンは男の子ですが・・・。


 
We made decorations for a graduation ceremony.
  卒業式の飾りを作りました。


 
 
We are studying hiragana, the rounded Japanese phonetic syllabary
  平仮名の勉強をしております。


 
I finished a financial report.
  会計報告が終わりました。


 
We had Kaito’s seven months birthday party at night.
  夜Kaitoマンの7か月誕生日でした。


 
Kaito got a lot of presents from parents.
  両親からたくさんプレゼントをもらいました。
 
 

No comments:

Post a Comment