Sunday, February 26, 2017

26th Feb. Demonstrator Lesson, Diaper, Manager デモ講習・おむつ・監督だぞ

Demonstrator Lesson, Diaper, Manager
2月26日 デモ講習・おむつ・監督だぞ


After I washed and hung clothes,.
  洗濯物を洗って干した後、




I played with Kaito in a short time.
  短時間Kaitoマンと遊びました。


Around 7 AM, I moved to Omachi city and
  7時頃大町市へ移動し、



took a demonstrator’s special lesson.
  デモ講習を受けました。



It was my third time to take Yuki Suzuki’s lesson this season. His lesson is always great
  ぷっちょさんの講習を受けたのは今シーズン3回目でした。いつも素晴らしレッスンです。


On the way back, I visited the D2 home center and
  帰りにデイツーホームセンターに寄り


bought 6 packs of diapers. We were allowed to buy them at most 6 because it was the special sales.
  おむつを6袋買いました。特別セールで6袋まで買えるのでした。


There is another branch of Second Street next to D2 home center in Hotaka. I will come here next time with my family.
  穂高のD2の隣にセカンドストリートの支店があります。今度家族で来ようと思います。


We copied Kaito’s handprint and footrint.
  Kaitoマンの手形足形をとりました。


I ate Samurai Japan Chips and
  侍ジャパンチップスを食べて、


got the card, the manager Hiroki Kokubo.
  小久保監督のカードが出ました。おぉ~


Our neighborhood has 3 kids and gave us their clothes. Thank you very much. We are good relationship.
  お隣さんが3人の子どもの服をくれました。ありがとうございます。よいご近所付き合いです。

No comments:

Post a Comment