Sunday, January 31, 2016

31st Jan. No Ski スキー無しだぞ

No Ski
1月31日 スキー無しだぞ


We made a loaf of bread in the morning.
  パン一斤を作りました。


We added a strawberry flavor powder to it.
  イチゴ味にしました。



Sometimes I have to give up skiing for Tamami but I have nothing to do except for ski in winter, so we went driving.
  たまにTamamiさんの為にスキーに行くことをあきらめなければなりませんが、冬にスキー以外何をしていいやらわかりません。それでドライブしました。





 
After a long time away, we visited this thick white noodles restaurant, Toku Toku Udon.
  久しぶりに得得うどんに来ました。


We ate noodles a lot.
  うどんをたくさん食べました。


After I played with dogs,
  犬たちと遊んだ後、


I went for a jog for 7.5 miles.
  12kmほど走りました。


We had a nice weekend.
  よい週末でした。

No comments:

Post a Comment