Monday, January 11, 2016

11th Jan. Rest With Skiing スキーによる休憩だぞ

Rest With Skiing
1月11日 スキーによる休憩だぞ


I was very tired because I played basketball the day before yesterday and I took a gondola 12 times at Fujimi Panorama yesterday, so I needed to have a rest.
  とても疲れていました。一昨日バスケットボールをして、昨日は富士見パノラマでゴンドラ12本を乗ったからです。だから休憩が必要でした。


Since I had to take a rest and the principal of my ski school called me, I decided to go to my mother ski field and give 3 hours ski lesson. Giving lesson is easier than skiing for training so I can say I had a rest with skiing today.
  休憩が必要だったし、スクールの校長が電話してきたので、母なるゲレンデへ行き、3時間講習することにしました。トレーニングの為のスキーよりスキー講習を行う方が楽なので、今日は休憩する為にスキーをしたと言えます。




My ski field is famous four frozen ski slope.
  我がゲレンデはアイスバーンで有名です。スケートリンクを傾けたようなもんです。


I had a good break today.
  今日はよく体を休めました。

No comments:

Post a Comment