Saturday, January 23, 2016

23rd Jan. Chair lifts Trouble リフトの故障だぞ

Chair lifts Trouble
1月23日 リフトの故障だぞ

 

I put gas in my car in the morning. It cost for 88 yen (70 cents) per litter (light oil).
  朝ガソリンを入れました。軽油でリッター88円です。県内では相当安い方!

 

It was cloudy.
  曇っていました。

 

Although we had a huge snow last week, this course is still closed.
 先週たくさんの雪が降りましたが、このコースは依然として閉まったままです。

 

Around noon, one of chair lift lines had a trouble and stopped it. I took the chair lift 5 minutes before the trouble.
  昼頃、リフトの1本が故障で動かなくなりました。トラブルの5分前に乗ったものでした。
After 1 hour, all of skiers and snowboarders, who were forced to stay there, were rescued by patrollers and instructors.
  1時間後、リフト上に残された人たちがパトローラーとインストラクターに助けられました。めでたしめでたし。

 

I like snowstorm because snowstorm brings good snowfalls and ski field will get emptier.
  吹雪が好きです!雪が降ってくるのと、ゲレンデが空くからです。

No comments:

Post a Comment