Friday, August 28, 2015

28th Aug. Festival まつりだぞ

Festival
8月28日 まつりだぞ

In the early morning, we went and took a look at the place where Tamami’s class is coming today as a school excursion. Although it rained a lot, they can do it safely.
  早朝、Tamamiさんのクラスが川遊びでやってくる場所の下見に行きました。昨日たくさん雨が降りましたが安全にできそうです。


We practiced track and field.
  陸上練習をしました。


We ran the festival sponsored by students’ council today.
  児童会まつりがありました。



The eldest students, 6th grade, entertained lower students with 8 corners.
  最上級生の6年生が8つのコーナーで下級生達をもてなします。



Everyone was pleased and we had a very good time.
  みんな大喜びで素晴らしい時間でした。

No comments:

Post a Comment