Saturday, August 22, 2015

22nd Aug. Volleyball Competition バレー大会だぞ

Volleyball Competition
8月22日 バレー大会だぞ


We had volleyball competition among teachers’ association.
  教職員組合のバレー大会がありました。


Although we went into the finals league, we lost in the first game. Anyway we had fun time.
  決勝リーグには行きましたが、初戦で負けました。でも楽しかったです。


At night we had a drinking party with the volleyball members. We drank a lot of alcohol.
  バレーメンバーで飲み会をしました。たくさん飲みました。

No comments:

Post a Comment