Sunday, August 16, 2015

16th Aug. Rest 休憩だぞ

Rest
8月16日 休憩だぞ

In the morning, we prepared to send our souvenirs to our relatives in Osaka.
  朝、大阪の親せきへ送る土産を準備しました。


We sent them from a post office. I also sent my document about my damaged suitcase.
  郵便局から送りました。ぼこぼこになったスーツケースの書類も送りました。


We ate Chinese noodles at the restaurant, Kougentei, Tamami recommends.
  高原亭というTamamiさんのお勧めラーメン屋で食べました。


After that we visited the Bright Garden to
  その後、ブライトガーデンに行って、


receive the PC mouse, which Mr. Yajima left on 28 March, our wedding.
  Yajimaさんが3月28日、結婚式の日に置いて帰ったマウスを受け取りました。


I gave No.442 YAMANEKO to Mr. Ozawa, who is our bridal coordinator.
  山ネコNo.442をブライダルコーディネーターでお世話になったOzawaさんに渡しました。


Following that, we went back to Tamami’s parents’ home and ate dinner, then I gave No. 443 YAMANEKO to parents.
  その後、Tamamiさんの実家へ戻り、夕食を食べました。山ネコNo.443を両親に渡しました。


We had a good rest after honeymoon today.
  旅行後の良い休憩となりました。

No comments:

Post a Comment