Monday, February 17, 2020

17th Feb. Anpanman Chocolate アンパンマンチョコレートだぞ

Anpanman Chocolate
17日 アンパンマンチョコレートだぞ



Kaito ate an Anpanman and Baikinman chocolates in the morning.
  Kaitoマンはアンパンマン・バイキンマンチョコレートを食べました。




Kaito resembles Anpanman.
  Kaitoマンはアンパンマンに似ています。




Kaito saw Tamami off then
  Tamamiさんを見送って、






played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。




Kaito swings by himself lately.
  最近は自分で揺らします。




We saw two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。




I stopped at the railway crossing then watched freight train.
  踏切で止まって貨物電車を見ました。


 
We had an explanatory meeting for the parents of the student who took an entrance examination.
  受験した生徒の親対象の入学説明会を行いました。

No comments:

Post a Comment