Monday, May 4, 2015

4th May. Osaka 2 大阪だぞ2

Osaka 2
5月4日 大阪だぞ2


 
We visited the Universal Studios Japan.
  ユニバーサル・スタジオ・ジャパンにいきました。


 
Thanks to bad weather, it was not so crowded.
  天気が悪かったので、それほど混んでいませんでした。
ところで電気工事をやっている父Kazuoさんは、ジュラシックパークの工事に携わりました。


 
 
We enjoyed a lot of attractions,
  たくさんのアトラクション、


 
shows,
  ショー、


 
and parade.
  パレ―ドを楽しみました。
 


 
After the amusement park, we ate grilled slices of meat with Kazuo. Of course it was delicious.
  USJの後、Kazuoさんと焼肉を食べました。この場所では、おいしくない店は容赦なくつぶれますので当然おいしかったです。

 
 
This scenery is kinds of the very Osaka! All grilled slices of meat restaurant.
  この景色はThe大阪ですね~。通り全て焼肉屋!競争が激しいと質が上がります。


 
What’s this signboard? We seem to be candidates of some election.
  何の看板?候補者になったような・・・

No comments:

Post a Comment