Sunday, May 24, 2015

24th May. Birthday & Crane Game 誕生日とクレーンゲームだぞ

Birthday & Crane Game
5月24日 誕生日とクレーンゲームだぞ


 
It was Tamami’s birthday today, but I had to lead a party of students on a participation to a track & field competition.
  今日はTamamiさんの誕生日でしたが、陸上の引率でした。


 
They did very well.
  皆よくがんばりました。


 
In the evening I moved to Matsumoto city and
  夕方松本へ移動し、


 
we had a birthday dinner.
  誕生日の夕食会をしました。


 
On the way back, we enjoyed a crane game, then she got snacks and I got snoopy.
  帰りにクレーンゲームをして、うまい棒とスヌーピーを獲得しました。

No comments:

Post a Comment