Saturday, June 18, 2016

18th Jun. Ten-Ichi 天一だぞ

Ten-Ichi
6月18日 天一だぞ

I moved to Tokyo, Shinjuku, not for Ten-ichi Chinese noodles.
  先週大阪で食べ損なった天下一品ラーメンを食べる為に東京へ来ました~~ではなく、
but for reunion party of Japan international cooperation agency volunteers in Tonga.
  トンガJICAボランティア同窓会の為に来ました。
Soroban members and their families are getting along very well.
  そろばんメンバーと家族たちはとても元気でやっていました。
Though we went driving to see fireflies.
  蛍を見にドライブに行きましたが・・・
We couldn’t find it.
  見つけられませんでした・・・

I’m very happy to make reunion and find all of you so well.
  再会でき、そして皆元気で安心しました。



At night, I stayed at my favorite hotel, the Internet Café.
  夜は、お気に入りのインターネットカフェに泊まりました。

No comments:

Post a Comment