Friday, June 17, 2016

17th Jun. Cowboy-Kazoku Restaurant カウボーイ家族だぞ

Cowboy-Kazoku Restaurant
6月17日 カウボーイ家族だぞ
 
Three high school students visited our classroom for an exchange and we made takoyaki, ball shape pancake together.
 市内の高校生が交流でやってきて、一緒にたこ焼きを作りました。
 
They are good at cooking.
  料理上手です。
 
We completed delicious takoyaki.
  おいしいたこ焼きができました。
 
Following that we played dodgebee, dodgeball with Frisbee (flying disc).
  その後、ドッジビー(フリスビーを使ったドッジボール)をしました。
 
We had a fun time.
  楽しい時間を過ごしました。
 
In the evening, I had dinner party with Tamami at Cowboy-Kazoku restaurant.
  Tamamiさんとカウボーイ家族で夕食会でした。
 
It was our first time to visit here.
  初めてきました。


Here is kinds of all-you-can-eat restaurant and we like it.
  食べ放題レストランで、良い感じの所です。

No comments:

Post a Comment