Saturday, October 28, 2017

28th Oct. New Skies 新しいスキーだぞ

New Skies
10月28日 新しいスキーだぞ


 
Kaito tries to go out from the 2nd floor.
  Kaitoマンは2階から外に出ようとします。


 
I have to repair my vacation house by ski season.
  スキーシーズン前に別荘を修復しなければなりません。




Kaito worshiped God and
  Kaitoマンは礼拝をして、



went down to the floor.
  床に降りました。



I found a hornet at the entrance.
  玄関でスズメバチを見つけました。


 
We visited Mochikichi as usual and
  いつも通りもち吉に行き、



had lunch at my favorite restaurant Kanou.
  お気に入りの和食堂で昼食を食べました。


 
At stubborn owner’s ski shop, I bought my new skies.
  頑固親父の店でスキーを買いました。


 
It’s for short-turn and cost for US$500 (60% off). Unbelievable!
  ショートターン用の板を60%オフの56000円で買いました。信じられませんが、頑固親父だからなのです。


We enjoyed shopping and
  買い物を楽しみ、



Kaito enjoyed playground slide.
  Kaitoマンは滑り台を楽しみました。



I had my hair cut and
  散髪をして、



completed 3 heaters’ fences.
  ストーブの柵を3つ完成させました。

No comments:

Post a Comment