Saturday, October 14, 2017

14th Oct. Cultural Festival 2 文化祭だぞ2

Cultural Festival 2
10月14日 文化祭だぞ2


 
I dried clothes with Kaito.
  Kaitoマンと洗濯物を干しました。


 
We had the 2nd day of our cultural festival.
  文化祭2日目でした。


 
The main event was the sale.
  メインは販売でした。



Tamami and Kaito called on me and bought something.
  TamamiさんとKaitoマンも訪ねて来てくれて、何か買って帰りました。


 
We had a good sale and industrial art object, I am in charge of, were almost all sold out.
  良い販売でした。担当の工芸作品はほぼ売り切れました。


 
I had lunch at my favorite restaurant, Irimasu, with young teachers. I chose garlic sauce.
  お気に入りの「いります」食堂で若い先生達と食事をしました。にんにくソースを選びました。


 
Kaito got his new toy car at the sale.
  Kaitoマンは新しい車を販売で手に入れました。



He is climbing stairs with the car.
  その車と階段を登っております。



In the evening, we moved to Matsumoto and visited SWEET bakery and
  夜に松本のSWEETパン屋と、


 
Mochikichi, Japanese sweet shop.
  もち吉に行きました。


 
I participated in the drinking party given in recognition of person’s services of the cultural festival.
  文化祭の慰労会に参加しました。


 
After the party, I moved to Omachi city and stayed at the hotel where Tamami and Kaito were waiting for me.
  慰労会の後、大町市のホテルに泊まりました。TamamiさんとKaitoマンが待っていました。

No comments:

Post a Comment