Friday, July 21, 2017

21st Jul. Complete Medical Checkup1 人間ドックだぞ1

Complete Medical Checkup1」
7月21日 人間ドックだぞ1


 
Kaito is listening to Humpty Dumpty songs.
  Kaitoマンはハンプティー・ダンプティーの歌を聴いています。


 
I had a complete medical checkup at Aizawa Hospital in Matsumoto.
  相澤病院で人間ドックでした。


 
The new restaurant in the hospital is nice but its meal is small quantity. I couldn’t eat my fill.
 病院内のレストランは良い所なのですが、量が少なくて満腹になりませんでした。

 
Around 4 PM, I finished the checkup and moved to my room. It was two-day-medical checkup.
  4時頃、すべての検査を終え、部屋に来ました。そう、2日間のドックなのでした。


 
Following that I bought contact lenses,
  その後、コンタクトを買い、


 
had an acupuncture,
  鍼治療を受け、


 
visited Tamami’s favorite shop and then
  Tamamiさんお気に入りの店に行き、


 
back to the hospital.
  病院に戻りました。


 
Today’s dinner.
  今日の夕食

No comments:

Post a Comment