Wednesday, April 22, 2015

22nd Apr. For a Sports Day 運動会の為だぞ

For a Sports Day
4月22日 運動会の為だぞ


 
We can see a beautiful snow mountain
  今、きれいな雪山が


 
during a morning jog now.
  朝ジョギング中に見られます。


 
I prepared something for the activity after school.
  放課後の作業の為に準備しました。


 
We showed a slogan of a students association.
  児童会のスローガンを見せました。


 
Teachers made a track for a sports day.
  先生達で運動会のトラック作りをしました。


 
Since they corporate well, we can finished it within 1 hour.
  協力してできましたので1時間以内で完成しました。


 
It’s for a track & field club activity as well.
  陸上部の為でもあります。

No comments:

Post a Comment