Thursday, April 11, 2024

11th Apr. Cry a little 少し泣くぞ

Cry a little

4月11日 少し泣くぞ

 

 


 

I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina woke up, helped me drying clothes,

  Tina姫は起きて、洗濯物干しを手伝って、

 

 

 

watched Anpanman at Osaka Station then ate breakfast.

  大阪駅でアンパンマンを見て、朝食を食べました。

 

 

 

When we saw Kaito and Tamami off at the entrance, Ichina was crying.

  KaitoマンとTamamiさんを玄関で見送る時、Tina姫は泣いていました。

 

 

 

We walked to the usual place then saw Kaito off.

  いつもの場所に歩いて行って、Kaitoマンを見送りました。

 

 

 

When we got out of the car, she was crying a little but she managed to go to nursery school.

  車から降りる時Tina姫は少し泣いていましたが、何とか保育園には行けました。

 

 

 

I’m looking for a short cut route.

  近道を探しています。

 

 

 

We walked around our school building.

  校舎周りをしました。

 

 

 

When we came back home, they were brushing teeth.

  家に帰った時、歯を磨いている時でした。

 

 

 

We played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC and read picture books then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment