Sunday, August 27, 2017

27th Aug. Swimming Pool, Lake Suwa プール・諏訪湖だぞ

Swimming Pool, Lake Suwa
8月27日 プール・諏訪湖だぞ


Kaito climbs the stairs every day.
  Kaitoマンは毎日階段を登ります。




Kaito enjoyed the big swimming pool and
  大きなプールと


the small swimming pool in the big swimming pool.
  大きなプールに入っている小さなプールを楽しみました。


 
When I was preparing my car,
  車の準備をしている時、


 
Kaito was watching me beside the window.
  Kaitoマンが窓のそばで見ていました。


 
We visited the LAKE WALK shopping mall and then
  LAKE WALKに行って、

 
Tamami and Kaito walked along the lake for 1 hour.
  TamamiさんとKaitoマンは1時間程歩きました。




I jogged a round of lake for 10 miles.
  Torojiro先生は諏訪湖一周16kmジョギングしました。


 
After the lake, we had lunch and visited
  諏訪湖の後、昼ごはんを食べ、


 
the Second Street and
  セカンドストリートと


 
AKIRA, secondhand shop for kids.
  子ども用品のセカンドストリートAKIRAへ行きました。


 
Kaito climbed the stairs in the evening.
  Kaitoマンは夜にも階段を登りました。

No comments:

Post a Comment