Sunday, April 30, 2017

30th Apr. Anpanman Show アンパンマンショーだぞ

Anpanman Show
4月30日 アンパンマンショーだぞ


 
Kaito is starting to like the Anpanman toy we bought yesterday.
  Kaitoマンは昨日買ったアンパンマンのおもちゃが好きになってきております。


 
We visited the Tyrolean Forest with Tamami’s parents and
  Tamamiさんの両親と一緒にチロルの森へ行き、


 
watched Anpanman show.
  アンパンマンショーを見ました。


 
Our hero Anpanman is very strong.
  ヒーローアンパンマンはとても強いのです!


 
 
 
After show Kaito shook hands with Anpanman and the other members.
  ショーの後にアンパンマンとメンバー達と握手しました。


 
We ate delicious food and
  おいしい食事を食べて、


 
had precious time there.
  素晴らしい時間を過ごしました。


 
 
Kaito met alpaca for the first time.
  Kaitoマンは初めてアルパカさんに会いました。


 
Fowllowing that I changed tires of CX-5.
  その後、CX-5のタイヤを換えました。


 
Anpanman is super popular among kids.
  アンパンマンは子ども達の間では最強の人気を誇ります。

No comments:

Post a Comment