Wednesday, November 9, 2016

9th Nov. English Movies & Songs 英語の動画と歌だぞ

English Movies & Songs
11月9日 英語の動画と歌だぞ


 
It was very cold in the morning, so we turned on a heater.
  朝とても寒かったのでストーブをつけました。


 
On the job training has started.
  現場実習が始まりました。


 
I visited the workplace, where one of my students are taking the training, and help him.
  1人に生徒が実習している所へ行って支援しました。


 
I got this board for free. I use it for my vacation room.
  この板をただで手に入れました。別荘に使います。


 
I filed holes of beads. My student can pass a string through the hole easily.
  ビーズの穴をやすりがけしました。生徒が糸を簡単に通すことができます。


 
Kaito is watching English movies and listening to English songs every day.
  Kaitoマンは毎日英語の動画を見て音楽を聴いています。


 
English is necessary to our life.
  英語は生活に必要です。

No comments:

Post a Comment