Saturday, October 22, 2016

22nd Oct. Saku City 佐久市だぞ

Saku City
10月22日 佐久市だぞ


 
It was the second day of the cultural festival.
  文化祭二日目でした。


 
The main event was selling our products.
  メインは作った製品を販売することでした。


 
There are 6 corners and I belong to a handicraft team.
  6つの売り場があって、Torojiro先生は手芸班に所属しています。


 
I bought this fishing toy from woodwork team for Kaito.
  Kaitoマンに木工班からこの魚釣りのおもちゃを買いました。


 
After that I moved to Suwa city and received my bib number for the marathon competition tomorrow.
  それから諏訪市に移動し、明日のマラソン大会のゼッケンをもらいました。


 
Following that I visited Saku city and joined the drinking party.
  その後、佐久市へ行って、飲み会に参加しました。


 
The teachers, whom I worked with in 2004, came together. We had a very good time.
  2004年に一緒に働いていた先生たちが集まりました。よい時間を過ごしました。


 
After the drinking party, I tried to catch the Anpanman stuffed toy but I couldn’t…
  飲み会の後、アンパンマンを捕ろうとしましたが、失敗しました・・・


 
I bought some goods for Kaito and Tamami instead at the Disney Store.
  その代わりにKaitoマンとTamamiさんにディズニーストアで買いました。県内のディズニーストアはたぶんここだけです。

No comments:

Post a Comment